Pazartesi, Şubat 04, 2008

Marketing, Marketing... Network Marketing!

Sevgili ÇY ahalisi, uzun bir aradan sonra (harb oldu, darb oldu, ailede yaprak dökümü, populasyon düşüsü, ve yaşla gelen hastalıklara mütevellit yavaşlama oldu bir de bunların üstüne kişisel ilgisizlik ve tembellik sosu eklenince daha da güzel oldu) karşınızda yine yeni yeniden bir yazı ki kendisi tamamen halkımızın psikolojik salahiyetini korumaya adanmıştır karşınızdayım(ız)...

Az önce bahsi geçen tüm olumsuzluklar ve düzeyi günden güne artan ofis içi yıpramlara ve iş tabanlı sorunlara sünger çekmek için insanüstü bir istek gönderen bendeniz kişisi, yakın zaman önce aldığım bir karar -ki kendisi başka bir yazı konusudur- ile görece rahat günler yaşarken ya da yaşadığıma kendimi inandırmışken, gaflet anımda gösterdiğim bir zayıflık sonucunda korkunç bir hatanın içinde açtım gözlerimi.

Olay şudur ki sayın ÇY, rahat bir haftasonu geçirmek amacında olan ben, kendimi network marketing cehennemi ile dört bir koldan kuşatılmış bulunca maalesef gergin mi gergin bir haftasonu geçirerek, gene ofisi eve taşımış oldum.Pazarlama alanının en belalı bölümlerinden birisi olan çok sevgili network marketing harikasını, çeşitli kereler içine sindire sindire tecrübe etmiş bir ailede büyümüş olan, iş itibariyle doğrudan pazarlamanın içini dışını bilmek zorunda kalan kişi olan ben'e pazarlamak en başta eğlenceli gibi gelmişti. Kendi kendime gülüp, afiş gülümsemesi ile "Demek o kadar kazanmak mümkün ha?" derken eğlenen ben neden hala bu derece bilgiyi vermiş olduğumu düşünmeden ortamı terketmemin akabinde ilk çalan telefon ile karşılaştım ki sonun başlangıcı bu oldu. Muhtelif aramaların sayısı ve gösterilen tepkinin şiddeti gün geçtikçe doğru orantılı artsa bile, karşı tarafın inadı hala kırılmadı.

"İnanılmaz paralar kazanabilirsiniz!" - bana başka birşey sun biliyorum bunu...
"Türkiye pazarı liderini arıyor!" - pazar mı kaldı?
"Sizin için buradayız, yardım için ne gerekirse buradayız!" - cüzdanım öyle demiyor ama.

Uzayıp gitti tabi bu nadide övgüler ve milyonlarca yardım teklifi ile dolu liste. Yeterince sorun ve can sıkıcı detaylarla uğraşmak zorunda kalan bir çalışanın daha da içine bulaşmak istemediği bu durumla karşılaşmamak adına bu yazının 3 kelimelik özeti şudur ki; "Network marketing kötüdür!"

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home