Pazartesi, Şubat 04, 2008

ooo kimleri görüyoruz...

blog kanlı canlı bir varlık olsa şu an herhalde böyle derdi. :) vallahi özledik sayın ÇY. baktım taaa ağustos ayından beri çizik bile atmamışız. ama sonunda özlediğim günler geldi ve durgun bir iş gününde aklıma düştü blog'umuz. ve heyhat hava da harika. yani işimiz gücümüz olmadığı iş günlerinde havanın günlük güneşlik olması adetten midir ÇY.

sanmayınız ki çalışmaya artık bayılıyoruz o yüzden hiç canımızı sıkan birşeyle de karşılaşmıyoruz doğal olarak da yazmıyoruz! sanırım biraz kanıksama nedeniyle biraz araya giren yaz rehaveti filan... bendeniz edakemal açısından da aşk rehaveti...

görüşmeyeli bendeniz yine aynı yerde debeleniyorum artan müşteri sayısı ve iş yükü altında kalmamak adına insanüstü gayret gösteriyorum. sanki madalya mı takacaklar? ay ne bileyim? direktörlerin ve çalışma arkadaşlarının tebrik ve gazları ile çalışan, daha çok çalışan ve daha da çok çalışan bir insan haline geliyorum. niye? çünkü ay aman of bi dinleneyim dediğim anda bu yükü sırtımdan almaya can atan bir sürü insan var dışarda (yani çalışma hayatı dışında kalan ve her fırsatta içeri girmeye çalışan) yani böyle pompalanıyor her yandan. (böyle tel duvarlara asılmış tırmanmaya ve içeri girmeye çalışan bir sürü insan geliyor gözümün önüne -ne eğlenceli) böyle düşünmem isteniyor ama böyle mi gerçekte bilemiyorum.

ben ki hep çalışmaların karşılığının alındığını ve mümkün olduğunca çok ve iyi çalışmam gerektiğine inanırdım. ama artık emin değilim. iyi yaptıkça bir işi daha da fazla ve daha da iyi yapman gerekiyor. bu bekleniyor ve kıstaslar sürekli yükseliyor. acaba daha mı az iyi çalışmalıyım sorusu gündeme geliyor ama bu tabi ki imkansız çünkü geriye dönüş olmuyor. dönersen, eskisi kadar iyi çalışmıyorsundur ve başarısız sayılırsın.

iyi çalışmanın karşılığı daha çok iş oluyor genelde... bari daha çok para da demek olsun diyesi geliyor insanın ama bu da mümkün olamıyor. velhasılkelam edakemal'i bol dalgalı günler bekliyor (hem dünya ve türkiye piyasalarının hem ajansın durumu vasıtasıyla) o yüzden beni özleyin demiyorum çünkü fazla özlemeyeceksiniz zaten. bye anacım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home