Salı, Haziran 17, 2008

iş arama zamanı geldiğinin alametleri

1. patron dükkanın ışıkları akşam 6'da kapanıyor diyorsa
(peki ben neden anamı babamı sevgilimi arkadaşlarımı göremiyorum? akşam 6'da ışıkları kapatıp işyerinde uyuyor muyum?)
2. zor günler edebiyatının sonu gelmiyorsa
(şu şekil: "yeni müşterimiz hayırlı olsun valla aslanlar gibi çalıştınız, ama sanmayın zor günler bitti, daha da çok çalışacaksınız")
3. "beklenenin üstünde"ki performansa rağmen maddi anlamda tatmin olamıyorsanız
(genelde sebep olarak madde 2 öne sürülür.)
4. ben bu filmi daha önce görmüştüm hissiyatına kapılıyorsanız

belki de iş arama değil arkanıza bakmadan kaçma zamanı gelmiştir. ama ülke geleceğine yönelik "zor günler edebiyatı" yüzünden bu pek kolay değildir malesef.

3 Comments:

Blogger Stuck on Rewind said...

Tesadufen karşıma çıktı bu blog ve okumaya başladım.Bilmeniz gerekir ki bundan takriben dört gün önce ,söz konusun ajanslardan (a.k.a dükkan) ayakları kıçına vura vura kaçanlardanım.Tüm taytılların birbirine girmesi ,muğlaklık falan her şey bir yana,tüm bu anlattıklarınıza ek olarak bir de ofis magazini durumları mevcut.Zaten laçka olan bu reklam ortamlarında ,"10 yıldır sevgili" patronlara denk geldim.Tüm lanet gelsin çığlıklarım karşılıksız ve sonuçsuz kaldı ve en sonunda anladım benden once bu sektore giren arkadaşlarımın neden 3 ayda bir is değiştirdiğini.
evet efendim.
tanrı bizi reklamcilardan ,pr'cılardan,yeri geldiğinde dijital baskıcılardan,matbaalardan,müşterilerden,onların temsilcilerinden korusun..
iyi günler dilerim.

10:16 ÖÖ  
Blogger polente said...

Ahh ahha mirim, hislerimin tercümanısınız tabi ben taze ve tiksinç başka noktalarda eklemleyebilirim ama bu da bir yazı konusu değil mi.

Stuck on rewind, nasıl kaçtın yazar mısın lütfen, help us

11:37 ÖÖ  
Blogger eda kemal said...

bir zaman önce yine bu blogda 'deneyim, saçmalıklara katlanma kapasitesinin artmasından başka birşey değil' gibisinden bir şey yazmıştım aklıma geldi şimdi. ben sanırım bu son 1-2 yıl içinde bu kapasiteyi epey bir genişlettim. stuck on rewind hoş geldin... sanırım kapasiteyi fazla zorlamanın sana iyi gelmeyeceğini erken fark etmişsin. senin için hayırlı olur umarım :)

4:31 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home