Salı, Şubat 05, 2008

katibimi arar iken yan masada buldum...

bu güneşli iş gününde yağmur duasına çıktığımı sanmayın sakın sayın okur ve yazarlar. bu musiki eserimizin aklıma ve dilime takılmasının nedeni son dönemde mesleği yazarlık olan bendenizin, çevirmenlik, düzeltmenlik vs'nin yanısıra katiplik vazifesini de (kerhen) üstlenmiş olması...

çevir, düzelt, adapte et, düşün, fikir bul, yaz, hatta 'bi fikir buluverdik, sen de bi yazıver' olayı artık kim benim müşterim kim değil ayrımını da bulanık hale getirdi. yoksa hala öyle bir ayrımın bulanık da olsa mevcut olduğuna dair bir yanılsama durumu mu var bende?

yakında arzuhalci, daktilocu vb sıfatlar da kazanırsam son dönemki performansıma istinaden, artık madalya ya da zam yerine bolca sıfat takıp takıştırıp kendime gezinirim. üstüne bir de 'daha çok çalış, daha az kazan' prensibi eklenirse yeme de yanında yat.

bu gelişme ve olası gelişmeler ışığında son bir yılımın bir değerlendirmesini yapsam iyi olur diyordum günlerdir. kısmet, belki de buna ÇY vesile olacak. yine bu sayfada pek yakında görüşmek üzere diyorum efendim.

1 Comments:

Blogger patrick bateman said...

Şu anki ahval ve şeraitin yaratıcılığınız konusunda müstesna gelişmelere sebebiyet vermiş olması gerçeğinin avutucu yanları hakkında sahifeleri doldurup taşırmak istesem de ne çare.... ne dedim ben şimdi :)

9:42 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home