Salı, Kasım 28, 2006

Yaklaşan yıl sonu ve artan iş yükü korelasyonu

Yıl sonu yaklaştıkça, 2006 yılı bütçesinin turşusunu kuramayacağını fark eden pazarlama ve ürün müdürlerinin paçalarının tutuşması neticesinde birden bire yığıldı işler biricik ajansımıza. Acil durum toplantıları yapıldı, seferberlik ilan edildi. Lakin 'Onu da yapalım, bunu da yapalım' naralarıyla aniden üzerimize gelen müşterilerimiz, bir süre sonra 'Ama bu çok pahalıymış. diğeri de aşar bizi aslında, bunu da yapmayalım en iyisi...' diyerekten geri çekilme harekatına giriştiler. Elimizde kala kala ekibimizin kursağında kalan gazı ve nasıl daha ucuza getiririz hesabıyla müşteri ajans arasında gidip gelmekten elastikiyet kazanan birkaç parça iş kaldı. Diyeceksiniz ki, kreatifin cilveleri bunlar. Öyle belki... Sorun bizde belki de, kayıtsızlaşamadık henüz yeterince...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home