Perşembe, Aralık 21, 2006

Bu yıl nasıl geçti?

Efendim, bildiğiniz gibi adetten olmuştur yılın sonu geldiğinde dönüp arkaya bakmak ve geçen yılın 'muhasebesini' yapmak. Ben de bir baktım ki bir arpa boyu yol ha gittim ha gidicem derken yıl bitmiş :P Bitmiş, peki nasıl geçmiş?
1. Çoğunlukla anlamsız işlere imza attım.
2. Anlamlı bulduğum işlerin çoğu, müşteri operasyonlarıyla etkisiz hale getirilerek anlamsızlaştırıldı.
3. Sektörel sirkülasyon yeni insanlar tanımama, eski tanıdıklarla yollarımı tekrar kesiştirmeme neden oldu. Şirketten ayrılan arkadaşlar, MSN listemin uzamasına katkıda bulundular.
4. Takvimde işe geldiğim her günün üzerini çizdim (Bugüne dek 240 gün). İşe geldiğim tatil günlerini kırmızıyla çizdim.
5. Aynı yerde bir sene boyunca çalıştığım ilk yıldı. Aynı yerde bir sene boyunca çalışmaya alıştım.
6. Masa başında oturarak ortalama 1920 saat geçirdim. Bir buçuk kilo aldım ve vücudumda ofis koltuğuyla temas eden bölgeler genişledi.
7. Tahminen 360 bardak çay, 210 fincan kahve tükettim.
8. Kulaklıkla müzik dinlemeye alıştım.
9. İncitici sözlere kulağımı tıkamaya alıştım.
10. İki spiralli defter, sayısız kağıt harcadım.
11. 3534 mail alıp, 1659 mail yolladım.
12. Prensle beraber her öğlen bıkmadan hayatımızı kurtaracak planlar yaptım.
13. Ressamın kötü esprilerine kah güldüm, kah 'ıyyyy' dedim.
14. 'Çok iyi' geçen iş görüşmeleri yaptım. Zeki (ukala), eğlenceli (şebek), yaratıcı (uçuk) bulundum. (Biz sizi ararız... zzzz)
15. Sinirlendim, bağırdım, ağladım, istifa etmeye karar verdim, vazgeçtim (vazgeçirildim).
16. Çalıştım, yoruldum, alıştım (sanki)...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home