Perşembe, Aralık 21, 2006

Defter-i Kebir 2006

Efendim, bir baktım ki uzun zamandır yeni hiçbir yazıya imza atmadan haftaların miskini seçilme şansımı arttırmışım, yeni yıla girerken de "2006'nın en miskin blogçusu" sıfatını almamak adına hemen eda kemal'in yaptığını taklit etmek suretiyle, kendisine "şampiyon belli ikinci nerede?" deme şansını da vererek, 2006 yılının dökümünü kendi açımdan paylaşmak istedim sizlerle. Buyrunuz:

1-Öğrencilik hayatını istemeden geride bırakmışım.
2-Bu geride bırakmanın ardından da daha da beter bir dünya olan "çalışma hayatı" na yelken açmışım en son sürat şekilde.
3-Hayatımda ilk defa bir işte bu kadar uzun çalışarak da kendi rekoruma imza atmışım. (7. ayı devirmek üzere olduğumuz şu günlerde, vatana millete faydalı olmak dileğiyle :)
4-Geriye dönüp baktığımda, mobbing kralı olarak da bir sıfatlandırılmayı hak ettiğim dikkatimi celp ediyor, sekreterinden müşteri temsilcisine, grafikerinden, muhasebecisine sınır ve cepha tanımadan sağdan soldan gelen tüm tacizlere karşın tek bir fotoğrafla karşı koymaya çalıştım, hala da çalışıyorum. Kendimi tebrik edesim geldi.
5-İşe başladığım günden beri şirkete artan bir telefon faturası yükü olduğumu da şimdi hatırladım ben, sanırım yıl sonu kesintilerinde bu gedik göze batacaktır.
6-Tükettiğim sarf malzemelerini sayamadım, lütfen yardımcı olun.
7-Günde 9, haftada mütemadiyen 45 ve ayda 180 saatten, şu ana kadar yaklaşık 1360 saati bulan tüm gün tek bir yerde oturma sorunsalı sebebiyle, muzdarip olduğum bel ağrılarında sürekli olarak düşen ağrı eşiği, ve "biz burdayız, kaçabilirsin ama saklanamazsın!!!" diyen omurların hatırlanması.
8-Biten bir ilişkinin ardından, sadece unutmaya meyilli olan ofiste çılgın atmanın patron ve diğer kadro tarafından "maşallah maşallah ne de hızlı çalışıyor bu adam..." şeklinde yorumlanmasına müteakkip, her geçen gün biraz daha artan iş yükünden muzdarip olmuşum bunu da hatırladım şimdi.
9-Nuh'un gemisinde kullanılan bir PC ile gerek görsel tashih yaparken, gerekse yazılımlarla uğraşırken en ufak bir işlem için bile dakikalar boyu beklemek sonucunda sabır konusunda büyük bir gelişme de kaydettim bu 7 ay boyunca.
10-Dengesiz beslenme, sürekli yollarda harcanan ömür ve de sorunlu müşterilerle uğraşmanın getirisi olan ve de ileride başımı ağrıtacak olan çeşitli sağlık sorunları koleksiyonu yaptım.
11-Hala alışmaya çalıştığımı farkettim, ve de kesinlikle yanlış yerde olduğumu.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home