Çarşamba, Temmuz 09, 2008

Neler değişti?

Sayın ÇY halkı,
bu blogu açtığımızdan bu yana neler değişti?

1) Eda Kemal büyük ölçekli bir ajansa geçti, işini sevecekti, sorunlar artarak devam etti, sektörden umudunu kaybetti.
2) Polente kendini orta ölçekli sanan miniiiicik bir ajansta debeleniyor, orda geçen her güne kayıp gözüyle bakıyor.
3) Eda Şenyurt, sektör değiştirdi, şimdilik mutlu.
4) Workingdead uzundur yazmıyor, görece olarak eğlenceli bir ortamda çalışıyor ama mutat parasal ve zamansal sorunlarla boğuşuyor.
5) Patrick Bateman sen nerelerdesin?
6) ilk defa dışımızda biri yorum bıraktı, o da reklamdan koşarak kaçmış, hikayesini merak ediyorum (uz)

Yani her şey yolunda, beklediğimiz gibi.

2 Comments:

Blogger eda kemal said...

Ekleme yapayım bildiğimce efendim:
5) Patrick hala aynı yerde çalışmaya çalışıyor. Mantıksızlık ve kararsızlık hususunda çığır açan müşterinin yoğun işkencesine rağmen (Bkz. 16 Haziran tarihli yazı). O da maddi sorunlarla yüz yüze. Ama bu ay sonu bir sürpriz yapıp biz çalışanyorulanlar kervanından çıkabilir! Ya da başvurusuna olumlu yanıt gelirse kendni gurbet ellere vurabilir. :)
edakemal bildirdi...

4:20 ÖS  
Blogger patrick bateman said...

Ben de son eklemeyi yapıyorum :)
İstifa engin bir deniz, ben de o denizde süzülen bir salım a dostlar...
şairlik yapma denemesine son vermem lazım ama istifa konusunda karar kesinleşti sadece haber verme ve öncesinde maddi profili yükseltme gerekli. Gavur elleri de istemedi beni an itibariyle bir süre daha buralarda sürteceğim :)

2:08 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home