Pazartesi, Temmuz 21, 2008

tatilin tam göbeğinde

Güneşin altında yanarak danseden ve kendini yokeden semi-trajik bir figürüm ben.Ve çok eyleniyorum.Beni arayıp dönmemi söyleyen her nevi patrona we got rhymeeees!! diye cevap veriyorum.Cehennemde yanın dönmüyorum ulan,iki kıçı kırık cümle yazmak için bana ihtiyacınız yok,kendiniz yazıverin,adres cehhenemindibi,çok zekice takdir ediyorum.Tatil uzar. Yerdeki kökünden fırlamış genişlemeyen ama yükselen ,yalnızca yükselen sopaya benzer bir bitki olarak üzerime oturup rektal kanama ile hastaneye kaldırılanların hesabını şaşırdım.İşe dönmüyorum.Şehre dönmüyorum.. 50 derecede güneşin altında bira içip dansedicem.Beyin kanaması geçirdiğimde sigortam aracılığıyla haberleşiriz.

G.

2 Comments:

Blogger eda kemal said...

evet evet! sonuna kadar tatil hareketini destekliyoruz. yani tatil dediğin öyle olmalı, ne zaman döneceğine ya da dönüp dönmeyeceğine sen karar vermelisin. patron değil...

10:03 ÖÖ  
Blogger shadowboxer said...

yürü be..

yalnız şöyle bi gerçek var ki, senin sigortan yok, yapmadılar, çünkü patronların pek çok diğer patron gibi seni sigortalamadan çalıştırmanın daha feasible olduğunu düşündü. eğer sigortalamak zorunda kalsalardı bile maaşını düşük gösterecek ve bu sayede vergi kaçıracaklardı.

aslında hepsini şikayet etmek istiyorum ama ancak kendi kendime şikayet edebiliyorum..yanlış evet.

6:51 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home