Salı, Aralık 26, 2006

Personel Kaydınız Yok Sizin....

Gün geçmiyor ki hayatımızda giderek sürekli yer edinen ilginç olaylar silsilesine yenileri katılmasın sayın ahali, bunlardan fevkaladenin fevkinin fevkinde olan bir tanesini saatler attlattığımdan dolayı konseptimiz içinde anlatmayı kendime bir borç bildim.

Genel temamız insanlar sevselerde sevmeselerde dış mihraklar karşısında nasıl bir araya gelip, siz takım çalışması diyin ben imece hah işte o şekilde işyerlerinin güveniğini ne pahasına olursa olsun koruyacaklarıdır.

Oturduğum köyden ofise gelmek için daha aylar önce, evet sadece aylar önce mezun olduğum okulun personel servisini kullanmaktaydım. Bu amacımın nedesi ekonominin çarklarını döndürmek yönünde içimde her gün daha da fazla biriken arzum sebebiyle ofise daha çabuk gelmek miydi? Tabiki hayır!!! Sadece daha konforlu ve hızlı bir şekilde yolda harcadığım 2 saati 1,30 saate döndürme çabasıydı efendim.

Av sezonu mahiyetinde eğitim öğretimin başladığı eylül ayındna beri çok güzel devam eden bu uygulamam, benimle aynı zamanda mezun olmuş kişilerle kurulan diyaloglar, personel servisinin neredeyse yarısıyla 5 yıldan beri bir şekilde muhatap olmanın verdiği yakınlık ve de aynı aracı kullanan komşular vs ile tadından yenmez olmasa da otobüslerde sersefil olmaktan daha güzel geliyordu gözüme. Ayrıca bu yolculuklar sırasında alınan tüyolarla beraber ilerde çalışma hayatımı yönlendirmek için sanak da olsa karalar almaktaydım...ta ki bugüne kadar.

İşyerlerinin neferleri olan bir teyze grubu, bendenizden şüphelenmişler. Bu şüphenin nedenlerini bilmiyorum bilmek de istemiyorum, fakat gerekçe nedir onu anlamak için yanıp tutuşmaktayım. İşyerinin ve personel servisinin bölünmez bütünlüğünü mü bozdum acana veya ne halt ettim hala bilemiyorum. Bu aklıevvler, bir hayli yaklaşmış hatta burunlarının dibine girmiş olan tehlike olan "ben" e karşı, personel müdürü ya da o departmanda çalışan başka bir teyzeyi örgütlemek suretiyle, benim hakkımda istihbahrat toplamışlar, hatta hakkımda kayıtlara bakılmış. Gurur duydum kendimle bir anda. Neyse, adımımı atmamla sevgili şöforun sorgulamasının ardından, 5 dakikadan sonra berserk moda girmiş müdür mi ne idüğü belirsiz teyzenin yanıma gelmesi ve "Beyfendi personel için bu servis, ben kayıtlarda sizinle ilgili bir bilgi bulamadım. İnmenizi rica ediyorum!" demesinin ardından benim de berserk moda girmem için elimde gerekli tertibat olsa da, gene de kendime şaşırarak ve de yoğun küfür dalgası eşliğinde maceramı noktaladım efendim.

Şimdi bu yazıdan ne öğrendik:
1-) İşyerlerinin bölünmez bütünlüğü, her türlü ahval ve şerait içinde en mühim, pek mühim şeydir.
2-) Bu bütünlüğü korumak için illa da ofis sınırları içinde olmak gerekmez. Mobil olarak da koruma sağlayabilirsiniz.
3-) Normalde birbirinden hiç hazzetmeyen insanların, çok ilginç bir şekilde aşırı güçlü bir ittifak kuracağına ben bugün şahit oldum, yabancılardan ofisi temizlemek adına.
4-) Güne bu şekilde başlamak hiç hoş olmuyormuş, nerede kaldı bugünün beti bereketi şimdi.
5-) Her koşulda personel kaydınızın olması bir zaruriyettir. Yoksa yaptırtınız.
6-) Teyze ittifakları, ofis içinde zaten yeterince tehlikeli olduğu gibi, aynı tehlike ofis dışında da devam etmektedir.
Kaçının!!!

1 Comments:

Blogger eda kemal said...

'Ne demek personel kaydın yok? Maaşlarınız bağışla mı ödeniyor sanıyorsunuz hiyeyyyttt!' şeklinde bir girizgah yapardım ben sizin yerinizde olsam. Hehhehe

8:59 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home