Çarşamba, Ocak 17, 2007

Beni Bu Güzel Havalar Mahvetti

Ne de güzel demiş vakti zamanında Orhan Veli, tam da şu aralar yaşadığımız durumun özeti sanıyorum.

Global ısınmaya lanet mi okusak yoksa ülkemizi 2 mevsim yaz, 2 mevsim ilkbahar döngüsüne yavaş yavaş soktuğu için, "Hint Okyanu'sunda tropik ada kalmayınca Avrupa'nın Riviera'sı biz olacağız hobaaa!!!!" diye sevinsek mi kestiremedim gerçi alakasız konseptimizle bu tartışma da neyse :)

Diyeceğim şudur ki, "Doğan görünümlü Şahin" ayarında devam eden kış mevsiminde tam da oturduğum masanın karşısında bulununan duvar boyu pencereden "ben burdayım, ben burdayım her gün ısım daha da artıyor..." diyen sevgili güneşe bakıp, yaşayan insanlar sınıfına dahil olma isteğim tavan yapmışken, diğer tarafta müşterilerden gelen telefonlar, outlooktan sürekli akan mailler, ve gezegenin üç kıtasından bilmemkaç ülkeye dağılmış yönetici tayfasından gelen ardı arkası kesilmeyen dilekleri ve istekleri eklenince bünyede oluşan sıkıntı, dellenme ve kudurma belirtileri arasında buhranlara gark olmaktayım.

Ödenmesi gereken taksitler ve birikmesi gereken master ücreti nedeniyle ofisten de kurtulamayacağıma göre, diyorum ki kapatın şu güneşi!!!

1 Comments:

Blogger eda kemal said...

hımmmm son derece sakıncalı bir durum. tez elden koyu renk -tercihen siyah- perdeler getirile, patrick'imin ofisini kararta, konsantrasyon bozucu, mevsim normallerine kasteden sinsi güneş ışınlarını sızdırmaya!

5:39 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home