Pazartesi, Ocak 08, 2007

I will be back

Ben bunu aralıklarla yapıyorum, iş saatlerinde güncellenme kuralı olan bu sevgili dükkanımızı gerekli gereksiz saatlerde açıyorum.
Diyeceğim sadece şudur ki, yarın tekrar iş başı, yeni bir yer, eski bir görev, bir parça tedirginim, eh bunu sizlerden gizleyecek değilim , onca ay içimizi, dışımızı her bir tarafımızı dökmüşüz zati.

Bana şans dileyin, iyi olsun her şey, önce kendi yüzümü olmak üzere kimseninkini kara çıkarmayayım (kara çıkarmamak-ne salak bir deyimmiş, şimdi fark ettim).

Gelişmeleri bildiririm. Belki bir süre iş saatleri dışında, bakalım görüciizz.

3 Comments:

Blogger eda kemal said...

azizim cancaızım,

ben de hayırlı olsun diyerekten, bana saçma gelen (manası şimdinin gözde tabiriyle 'bana geçmeyen') bir deyim kullanmış olayım. :) (bi de hayırlısı olsun versiyonu var bunun ki hele onu hiç çözebilmiş değilim, 'hayır' birbiriyle çelişik anlamlar barındırdığı için ısınamadığım bir sözcüktür oldum olası...)

neyse geyiği kısa keseyim. bol şans dilerim azizim. istediğin gibi olur umarım ve kimsenin yüzünü karar çıkarmazsın. gerçi çıkarsan nolur ki, ben misal 10 senedir anne-babamın yüzünü kara çıkartıp duruyorum velhasıl gayet de mutlu yaşıyorum hala. :D cümle alemin yüzünü kara çıkarsan da varsın olsun. sen hep böyle kal. kendinden eksilme mühim olan. ve benim hayatımdan da...

11:34 ÖÖ  
Blogger patrick bateman said...

efendim "hayırlı olsun" diye başlamak istiyorum ama eda kemal analojisiyle bitirdi beni :)
tebrikler diyorum önce, ve de bol bol başarı, taksitlen(dirilme)yen bir maaş, işbirlikçi çalışma arkadaşları, saır, sukunet, günün büyük bölümünü susarak geçiren bir telefon, hiç bir sorun olmadığı için bir türlü gelmeyen mailler yüzünden bomboş olan bir outlook inbox'ı, bol bol uyku ve dinlence ile eğlence, sürekli aynı pozisyonda oturmaktan dolayı ben burdayım demeyen omurlar ve herşeyden önemlisi, anlayışlı, sabırlı, işbirlikçi ve kaprizsiz müşteriler diliyorum :)

Sanırım çalışan zümrenin ütopyası bu olmalı, artık ismine ne dersek diyelim efendim, yeni işinizle beraber gelsin yanınıza bir daha hiç kalkmayacak şekilde kurulsun. Başarılar ve de tebrikler!!!

12:16 ÖS  
Blogger polente said...

Şahanesiniz,

Göreceğiniz üzre ilk günün bir kısa özetini ayrı bir 'post' (buna bir türkçe karşılık reca ediyorum, yorum nasıl olar mı?)olarak geçtim.
Şu ebelek/übelek modumdan sıyrılsam hoş olacak her bişey.

Fevkaledenin fevkinde günler sizin olsun.

12:11 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home