Salı, Ocak 09, 2007

it's the first day

Efeet, işte geldi günün sonu. Esasen saatler önce gelmiş idi ancak bloggersal sorunlar hasıl oldu, yazdım, gönderemedim, falan filan!

Birinç günümüz nasıl geçti, tamamen tarihe kayıt düşülsün, ay sonunda geri dönülüp yanılma payı hesaplanabilsin diye yazıyorum.
Öncelikle insanlar-yani ekip-sevimliler, komikler ve komplekssiz görünüyorlar.
Sonracııma beni muhtemelen ilk gün olması sebebi ile kendi halime bıraktılar, bilgisayar karıştırdım. İşlere göz attım, biraz slogan çalışmaya çalıştım. İlan olduğunu sandığım advertorialımsı bir şeye baktım. Hiçbiri nihai sona ulaşmadılar, yarın umuyorum bitecekler, beğenilmeleri de tabii bir diğer beklentim.
İş çokmuş onu anladım, bir yazar benmişim, benden ne çok şey bekleniyormuş böyle, bende sihirbaz değilmişim ki ama, belki de öyleyimdir, henüz bilmiyorum.
Sabah geç başlayan, akşam da dükkanı geç kapatan arkadaşların mekanı, bense erken kalkan yol alır ekolündenim-her ne kadar çılgınca sabah uykusunu sevsem de- ama geç çıkacaksam da sabahları daha fazla uykuya hayır diyemeyeceğim. Bakalım onlar da deniyorlarmış, erken gelinilsin ve erken gidilinilsin hedesini, görüciiz
Başka da henüz pek birşey yok, konumum çok ortalık, msn'e girer girmez kabak gibi ortada kalıyorum, dolayısı ile msn de bir süreliğine genellikle offline olacak.

Şimdilik maruzatım bu kadar, kalın sağlıcakla.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home