Pazartesi, Mart 19, 2007

Cannes benim için artık sadece bir şehir!

Çok sevgili ve muhterem ÇY yazar ve okurları,

Yeni iş yeni bir hayat mı çok emin değilim ama pek çok şey değişiyor orası kesin. Özellikle çoook kalabalık bir ortamda, her gün farklı bir simayla göz temasında bulunmak bazen yorucu bile olabiliyor. Hele gözlerin bazıları sende olumsuz hissiyatlara sebep oluyorsa sinirlerinin gerginliğini tahmin bile edemiyorsun.

Yalnız asıl sinir bozucu olan, yaptığımız işin artık daha genç bir kitle (oldukça büyük kitle) tarafından yapılıyor olması ve senin de dino'laşmaya başladığının göstergeleri.

Yaşlandığımı hiç bu kadar hissetmemiştim. Cannes'a bile artık katılamıyorsam ne önemi var ki bu işi yapmamın? Bunalım dönemine girmemek için botox falan mı yaptırsam beynimin en yaşlı hücrelerine acaba?

Çözüm önerilerine her zaman açığım.

2 Comments:

Blogger polente said...

Sayın Şenyurt,

Cannes'a illaki Young Creative olarak gitmeniz şart midur? Biz sizi her yaşınızda pistlerde görmek isteriz.

12:51 ÖÖ  
Blogger eda kemal said...

pek sayın muhterem,

cannes mı? nevet şu deniz kenarındaki şirin ilimiz. film festivali oluyordu orda sankim. bi de... bi de birşey daha... lakin benim beyin hücreleri anımsamıyor. uzun dönem "off carrier" ve memur zihniyetiyle çalışmanın ve hala da aynı şekilde çalışıyor olmanın alzheimer etkisi... dert ettiğiniz şeye bakınız. vallahi ben artık iyice aştım mı, erdim mi, profesyonelleştim mi ne halt oldum bilemiyorum (yakında bir yazıyla değineceğim bu hususa) bir saldım çayıra durumu var ki sormayınız. gidip postanede zarflara damgacı olasım var. :D siz en azından kaçan gemileri hatırlıyorsunuz, bu durumda sizin hücreleri belki botoks kurtarır ama benimkiler dönüşsüz bir yıkıma girmiş gözüküyor :P
ayrıca alzheimer olmadıkça yaşlanmak kötü değildir derim. ;) beraberinde olgunlaşmayı ve deneyimi de getirir. bu açıdan gayet de verimli bir döneme girdiğinize eminim. :)

5:52 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home