Pazartesi, Mart 26, 2007

yeni baştan bir ben....

şimdi bu başlık da nereden çıktı diyen olabilir... malum 'yeni bir iş' süreci 'yeni bir ben'i, yani aslında eskiden beri olan ama sizi yeni tanıyanlar için pek yeni olan ben'inizi, kendinizi anlatma sürecinizi de içeriyor. bu süreçte sizi tanımayan, sizin de tanımadığınız insanlara alışmanız, 'çömez'liğin 'salak'lıkla eş anlama gelmediğini anlamalarını sağlamanız ve henüz alışma sürecinde görmezden geldiğiniz bir takım şeyleri aslında yiyip yutmak gibii alışkanlık ve zevklerinizin olmadığını anlatmanız gerekiyor. arap atı misali sonradan açılan bir insan olarak çevremi daha önce de beklenmedik çıkışlarla şoka sokmuş olan ben -vallahi zevk için yapmıyorum, ama yapınca da zevk almadığım anlamına gelmiyor bu-, içten gelecek sinyal sesinin yaklaştığını hissediyorum gene. sabırla bekleyiniz ve alıcılarınızın ayarıyla oynamayınız der, hepinize selam ederim sayın ÇY okur ve yazarları...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home