Salı, Temmuz 22, 2008

No shit!!!

Aslında hayatın nasıl bişey olduğunu anlayamadığımla ilgili beyanlarda bulunuyorlar.Gerçek hayat nasıl bişeydiri belirleyen bir çeşit standartlar enstitüsü falan mı var? kendimi malülen emekli ediyorum.Saat 12 ye geliyor.Eve sabah döndüm.Şimdi kalktım yataktan.Akdenizde denize karşı ,balkonda oturup bira içiyorum,bunun gerçek hayat olmadığını iddia eden sevgili yaşam formları,size inanmayı reddediyorum.uforik bir heyecan ve ölüm huzuru gibi iki uç arasında sekiyorum o duvardan o duvara, ki aslında yok ki duvar muvar...Her zaman arkasından bakıp hayıflandığımız bi mutluluk var ya, şu anda onu hissediyorum ben ve tam o anın içindeyken mutlu olduğumu hissedebildiğim için mutluyum.( duble olsun,üç buzlu)
daha iyisini bilen varsa ben tekliflere açığım.

Çok ciddi düşündüm ben bu konuyu şu son günlerde,özerk devlet kurmak istiyorum.Belli bi takım sınavlara tabi tutup alıcam insanları.bu sefillerle yaşamaktan çok bıktım ve anlamıyorum kafası çalışan birikimli bi insan olmak neden hayatımızda bir ceza olarak değerlendiriliyor? Öyle olduğu için olabilir mi?
Hayatımda hiç üreyesim gelmedi ama bir gün gelirse ve ürersem , onun bana benzememesi için elimden geleni yapıcam.
kitaplarımı işte o zaman yakıcam.

cheerio arkadaşlar...
keşke sizin de kaçabilmenize yardım edebilsem,özerk devletimi kurduğumda beklerim ;)

g.

2 Comments:

Blogger patrick bateman said...

iki yıldır ofis ve müşteri ekseninde ne iş olsa yapıyorum, özerk devlet için de aynı tutumumla muasır medeniyetler seviyesine ulaşmayı can-ı gönülden destekliyorum :)

10:18 ÖÖ  
Blogger Stuck on Rewind said...

içimden belirli aralıklarla çığlık atmak geliyordu ,aralar gittikçe kapandı şimdi değil çığlık atmak anırasım falan geliyo..tatil iyi hoş da biticek sora nolcak???
beni şu gerçek hayattan kurtarıcak bi italyan mafya babası yok mu ya

9:42 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home