Cuma, Eylül 22, 2006

Temcit pilavı gibi olacak.
Biraz evvel ofis halkı olarak sabahtan itibaren süregelen gerginliği konuştuk.
Bir kıçı kırık poster, üzerinde 3 makina ve 3 fiyatın yer aldığı 50x70 boyutlarında bir zamazingo nasıl oluyor da bunca negatif elektiriği bu odaya yayabiliyor.
Bir bilemedin iki hafta bir duvarda ufak bir yer kaplayacak, sonra fırlatılıp atılacak bir kağıt parçası.

Hayatım, bütün hayatım gerçekten böyle mi geçecek?

Ve rica ederim bir zevzek çıkıpta kardeşim sen işine epi topu fırlatılacak bir kağıt parçası gözüyle mi bakıyorsun demesin, başka bir şeyden bahsediyor zira bu BLOG

1 Comments:

Blogger eda kemal said...

Eh en azından ofis halkıyla konuşabilmişsiniz ve en azından o kıçı kırık kağıt parçası bir zaman duvarda yer kaplayacak, bizimkiler gibi bir öğle tatili arasında masayı kaplayıp sonra da kapladığı masayı temizleyerek çöpü boylamayacak. Hani o zaman insan iyice saçmalıyor gibi hissediyor kendini, DKMY (Dış Kapının Mandalı Yazarı) olmanın dayanılmaz hafifliği altında...

Dün akşam bir an çekip gitmek istedim, öyle ANLAMSIZ hissettim ki kendimi... Hatta gitmeye kararlı bir birey olarak girdim yatağa, ama rutinin verdiği alışkanlıkla hiçbir şey olmamış gibi kalktım sabah o yataktan işe gelmek üzere... Şimdi ofisteyim. Dün akşamki kadar kötü gözükmüyor hiçbir şey, ama bunun iyi olduğu anlamına gelmediğini de çok iyi biliyorum.

İşte böyle.

1:14 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home