Perşembe, Ekim 05, 2006

boşa giden işler bunlar/başımızı iğdişler bunlar

Tamam BOŞ işler bunlar, bunda mutabıkız. Ama türlü türlü şekillerle ANLAMSIZlıklarını pekiştirmelerinin ANLAMı nedir? Mesela çalışmak, çalışmak -ki çoğunlukla kafa patlatmak, patlatmak suretiyle yapılan ve (müşteri, patron vb dahil) çoğu kişinin gözünde çalışmak olarak algılanmayan eğlenceli?? eylem- ve ürettiklerini müşteri takımına/patrona sunmak, beğendirmek, bunları takiben ya ajansın müşterinin isteğini yanlış anlaması veyahut müşterinin maddi kaygılar, ne yaptığını/yapmak istediğini bilememek ya da bilinmeyen ve açıklanmayan türlü türlü düşüncelerle 'vazgeçtik' demesi neticesinde BOŞa çalışılmış olması işlerin ve çöpe gidivermesi... Günlerin emeği, harcanan mesailer, uzun uzun boş bir sayfaya bakmak ya da toplantı masasının etrafında çekilen karın ağrıları, yenen tırnaklar, bilgisayar başında karton kutulardan yenen yağlı yemekler, telefonun diğer ucundaki somurtkan sevgili, dağılan saçlar ve başlar ve o dakikadan sonra amorti edilmesi olanaksız bir yığın başka şey... Ve rutin haline gelmesi tüm bunların... Ve beyninizin üretmemek için direndiğini görmeniz bir süre sonra üzülerek -ya boşa gidecekse?-, anlamsız anlamsız bağırmanız sevgilinize, göbeğinizin kaçınılmaz biçimde sarkması, konrolden çıkması HAYATınızın...

2 Comments:

Blogger polente said...

Mirim,

Biliyorum nefret ediyorsunuz bu durumdan ama galiba kabul etmek gerek ki bu bizim işimizin bir parçası, bir günde göklere çıkarılıp bir günde yerin dibine geçirilecek bir iş yapıyoruz.
Bir gün çok akıllı ve becerikliyiz diğer gün tembel ve isteksiz.
Boşa çalışılan saatler, gereksiz işler, son dakika iptalleri hepsi artık o kadar sıradan gelmeye başladıki. Kanıksadım sanıyorum, şaşırmıyorum bile, ama ısrarla sinirlenmeye devam ediyorum. Ondan da vazgeçersem pişmiş olacağım herhalde bu işte!

Umarım hiç pişmem!!

2:02 ÖS  
Blogger eda kemal said...

haklısın canım doğrusu ben de öyle hissediyorum. bir an ne işim var burda hissine kapılıyorum. sonra bir andan yok yok iş var bende diyorum. ne olduğumu ben de anlayamadım vallahi. :o)

5:39 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home