Salı, Ekim 03, 2006

Elimde 3 dileğimi gerçekleştirecek cinin lambası olsaydı...

Masal kahramanlarının hayatlarına o kadar imreniyorum ki. Mutlu sonla bitmeyen, kötülerin bile kendilerine "hayat dersi" çıkararak iyilerin aleminde yer aldıkları masalları kıskanır oldum bu aralar.

Sanki, Alaaddin aramızda olsaydı, mutlaka beni bulur ve "hadi bakalım, pasaportun hazır, seni bu sihirli dünyaya gönderiyorum" derdi. Ama neticede insanım ve hep daha fazlasını istemem için anne sütüyle tabir-i caizse çiğ sütle beslenmişim emekleme dönemine kadar. Dolayısıyla, "ben kutumu açmak ve 3 hakkımı kullanmak istiyorum" derdim.

Asıl sorun da orada başlıyor zaten. Hayatımın geri kalan zamanını nasıl olur da 3 dileğe sığdırabilirdim. Alaaddin kardeş, gel sen bana bir kıyak (argoda da ne kötü anlamı vardır bu sözcüğün) yap, açık kullanma hakkı tanı bana. Ben de senin "modern dünya"yla tanışmana ve lambadan çıktığına çıkacağına pişman olmana vesile olayım.

Aaah masallar... Keşke, kurgulanmış hayatlarımızın bir kısmına konuk olabilseydiniz.

4 Comments:

Blogger eda kemal said...

... ve sonsuza dek mutlu yaşadılar diye biter bir de bu masallar, ki çocukken bile beni inandıramamış, nasıl yani :S dedirtmiştir. :o)

10:03 ÖÖ  
Blogger polente said...

Efenim,

Ben hemen dileğimi bildirmek istiyorum.
Bir işi mecburen yapmama hakkı.

İstiyor olmalıyım, içime sinmiş olmalı çıkan sonuçtan memnuniyet duymalıyım.

1:09 ÖS  
Blogger eda kemal said...

cumartesi akşamı yan yana gelecek olan o mucizevi 6 rakamı önceden bilmek istiyorum ben. o zaman hiçbir işi mecburen yapmama hakkım olacaktır değil mi mirim?

5:02 ÖS  
Blogger polente said...

ahahah kesinlikle mirim kesinlikle ama altı istek çok fazla, cin kabul etmeyebilir.

2:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home