Perşembe, Eylül 28, 2006

anlamlı tashih

Gerekli gereksiz tüm işlerin üstüne binen ve de yaklaşık 2 haftadır devam eden, tüm o yoğun tashih çalışmaları en azından şimdilik çok sevgili genel merkez yetkililerinin az biraz tatmin olması vesilesiyle durulmuş durumda. Boş olunca "neden yapacak birşey yok ki!!!!" diye hayıflandığım, elimde iş olunca da "Lanet gelsin!!!!" diye serzenişte bulunduğum çok sevgili iş yüküm ve de kör topal yürüyen daha doğrusu yürümeye çalışan iş programım da bu sayede tamamen felç oldu vatana millete hayırlı, uğurlu olsun...

2 haftadır ofise gel, mailleş, önceden söylenmeyen detayları al, hayıflanmaları dinle, ajansı ara, randevu için müşteri temsilcisinin gönlünü yap (alakasız konu bunun için onun çalışması gerekirken randevu için yalvaran ben oluyorum, bu işte bir terslik var am neyse konu bu değil...) sonra da ajansa git, grafikçi arkadaşın tüm tacizlerine göğüs ger :) daha sonra tekrar metro ve minibüs felaketleriyle ofise dön, saatler boyu dosya yükle ve de ardından gelen; "Great, but...." tarzındaki maillerle tekrar en başa dön.

Ağırıma gidiyor artık sabahları gitmek, akşama kadar oturmak ve vakit öldürmek, ve de yapılan tek işin "ama şunun şurası bilmemkaç milim aşağıya kaysın ondan sonra bakarız diğerlerine ok mi canım?" olması vesilesyle, sürekli pineklemek ve de kendime zaman ayıramamak. Daha 3. ay bile olmadı şu lanet iş güç aleminde ama çoktan anladım ki yok benim yerim değil burası...

3 Comments:

Blogger eda kemal said...

ne diyeyim, allah lüzumsuz tashihlerden korusun, cümlemizi takdire layık görsüm mübarek aylarda :P

11:34 ÖÖ  
Blogger polente said...

welcome to the HELL

12:12 ÖS  
Blogger patrick bateman said...

amin amen cümlemize efendim hepimize en kısa zamanlarda göstersin o güzel günleri :)

yokmudur çıkışı bunun :S yıprandım bu kadar zaman içinde

3:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home