Pazartesi, Ekim 02, 2006

bu sabahların bi anlamı olmalı...

Yok, öyle bir his olsun içimde birinin geleceğine dair filan gibi değil... Her şeyin yerinden oynamasının ANLAMını arıyorum ben bir sabah. Sabah sabah fikirlerimizin değersiz, sloganlarımızın zayıf bulunmasının, tekrar oturup çalışmanın, tekrar beğenilmemenin, Ayın Şamar Elemanı Ödülü'nün müdavimi olacakken tam, aynı çalışmaların başka bir zat tarafından beğenilmesinin akabinde fikirlerin bir anda değişmesinin, tam oh der gibi olunca maaşımızın yarısını bugün, diğer yarısını inşallah 15 gün sonra alabilecek olmamızın, buna beklenen 'anlayış'ı gösteriyor olmamızın bir ANLAMı olmalı en sabah sabahından. Yok geçim derdiydi, işsizlik korkusuydu filan değil... Yetmiyor hiç biri yeterince ANLAMlı kılmaya. İnsanoğlu değil miyiz işte, ANLAMak zor iş vesselam...

2 Comments:

Blogger No More Virgilius said...

amacım reklam yapmak değil - zaten reklamcı da değilim, ama bu yazıyı okuyup da son karaladığım haltı anımsamam pek normaldir diye düşünüyorum...

http://postmortemofvirgilius.blogspot.com/2006/10/repeat-after-me.html

8:12 ÖS  
Blogger polente said...

Sayın Virgilius,

(Tuhaf bir tanımlama oldu bu. Kendimi bir an Dante gibi hissettim.)
Herneyse konuya geri dönecek olursak, yazınızı okudum.

"İnsan için yemekten, içmekten ve yaptığı işten zevk almaktan daha iyi bir şey yoktur."

Bence yazının kilit kısmı şu yukarıdaki satırlarda gizli. Özellikle de yaptığı işten zevk almak! Bu blog boyu sanırım hepimizin en büyük muzdaripliği yaptığımız işten zevk alamıyor oluşumuz, zevk alamayınca işimizin anlamını arıyoruz, o da yok.

Ne zevkli ne de anlamlı ee ne halt etmeye bu işi yapmaya devam ediyorsunuz diye sormayınız rica edeceğim.
Mirim ve ben zaten hayatımızın merkezine bu soruyu yerleşireli çok uzun zaman geçti.
İnancımız azalsada zaman zaman, ümitliyim bir ara ya zevke ya anlama kavuşacağız.

Sevgiler,

1:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home