Çarşamba, Eylül 27, 2006

karın ağrısı ve iş yeri korelasyonu

Karın ağrısından muzdaribim. Çok muzdaribim, en muzdaribim. Hafta sonundan beri zaman zaman bastıran bu ağrıyı tarif etmek çok zor, nasıl tarif edilir bilmiyorum. Karnımın içinde bir şey var sanki ve kımıl kımıl kımıldıyor ne çoğalıyor ne de azalıyor. Ara sıra yok oluyor sadece. Oturup karnımı tutup ağlamıyorum ama sürekli varlığını hatırlatan -bak evladım ben senin midenim ona göre ayağını mı neyini denk alacaksan al diyen- bir şey var içimde.

İyi ihtimal, grip gibi bir şeyler olacağım, oldum.
Kötü ihtimal, STRES kaynaklı bütün bu ağrılar ve hiç geçmeyecek.

Öyle olmasın, olmasın ay noolur olmasın.

1 Comments:

Blogger eda kemal said...

hım hımm ve de hımmm gastrit olmasın diyesim geliyor ama demek istemiyorum. biz 2 eda da muzdaribiz aynı dertten, hayır başka bi konu olsa hay hay buyur aramıza deriz ama bu konuda olmaz, olmamalı...

5:43 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home