Pazartesi, Ekim 16, 2006

oturmak sıkar...

Vallahi sıkıldım ben bu sandalyeden, masadan, bilgisayardan. Sürekli otur otur nereye kadar soruyorum azizim, mirim. Ofisin 3 katı arasında en azından merdivenleri adımlama ve ara sıra bahçede dolanma imkanı bulunsa da bunlar sınırlı zamanlarda olabiliyor. Bunun dışında vaktin çoğu oturarak geçiyor ki bu da içime fenalıklar getiriyor. Diyeceksiniz ki gene şanslısın, merdiven ve bahçe bulunmaz nimet. Doğrudur, ama insan arada hoplamak, zıplamak, adrenalin yüklenmek, ter atmak istiyor. Eh genciz, enerjiğiz. Böyle olmuyor. Acilen bahçeye basket potası, ip ve top istiycem, sonracığıma toplantı masasının masa tenisine çevrilmesini talep edicem. Bir de koşu bandı, yüzme havuzu ve duş istesem çok olmuş olur muyum acaba?

3 Comments:

Blogger polente said...

mirim,

üçüncü katta yapılabilir değişiklikleri ben size sıralıyıveriyim. Bu kıyağımı da unutmayın.
Önce pek bir işe yaramayan şişmanı bulunduğu odadan uzaklaştırıp oraya, bir koşu bandı, bir bisiklet ve bilumum ağırlık vs konulabilir araya bir kapı açmak sureti ile de geçişi direkt WatanCephesine açarsınız , buyrun size duş işte!!

Hem fonksiyonel hem de daha faideli!

10:31 ÖÖ  
Blogger eda kemal said...

hahahah vallahi ne diyeyim azizim, öneriniz pek faideli ve çalışan yararına olur, ne diyeyim!

1:41 ÖS  
Blogger patrick bateman said...

Efendim,
Tüm bu değişikliklerden sonra da 1. Geleneksel M Tipi Olimpiyatları başlasın diye heryere çarşaf gibi pankartlar asılsın ;)
İşyerinde motivasyon da gerekli bir nimet.

10:32 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home