Perşembe, Temmuz 24, 2008

istifa modu

Ben her bahar aşık olmuyorum ama her gün istifa moduna geçiyorum bu ajansta. Bugün gene işte o istifa modumdayım. Sabah patronumsu kişi ile iki haftadır süre gelen gerginliğimiz karşılıklı maillerle doruğa ulaştı. O saniye çekip gitmeliydim mesela.

Sonra ne yaptım adama gidip konuşalım dedim, olur dedi. Toplantıya gitti. Geri geldi, bir kez daha müsait olunca konuşalım dedim. Olur dedi ama heriften tık yok. Halaa yok. Şimdi be ne yapayım akşama kadar bu hıyardan ses çıkmayacak, alıp başımı gideyim mi? Dışarıda piyasanın hali belli, benim maddi zenginliğimin sınırları da öyle.

3 Comments:

Blogger Stuck on Rewind said...

bugün öğlen istanbulda nağmı değmez (tanıdığımdan değil arkadaşımın midesinden referansla) bir reklam ajansinda çalışan arkadaşım bana msn den mesaj atmış :
gözde kan kustum sence acile gitmeli miyim?
kendisine yanıt vermek istiyorum.
ACİLEN GİTMELİSİN DOSTUM.

7:46 ÖS  
Blogger eda kemal said...

konuşmak, işte sihirli kelime. yalnız sihrine kapılmamak lazım. öyle 'konuşucaz ve birşeyler düzelecek' yanılgısı yani... yok öyle bir şey... hırgür çıkarmışsan konuşurken, daha beter, şikayet eden insan oluyorsun ve birşey değişmiyor. benim gibi, sakin, usturuplu bir tavırla konuşmuşsan, bu sefer yine birşey değişmiyor... 'genç yazar rahatsız' tonunda bir bildiri yayınlamış ama iplenmemiş gibi bir hissiyat kaplıyor içini...

3:14 ÖS  
Blogger shadowboxer said...

her gün istifa modu aynı zamanda içsel bir "her gün kendinden istifra" moduna yol açtığında o reklam ajansına sadece bedenini deil ruhunu da küçük parçalar halinde satmakta olduğunu ve ödedikleri paranın bu satışları karşılamadığını anlayıp "sikerim ulan" diyerek uzaklaşırsın..

seçeneklerimiz şunlar: 1. bir süre sonra her yerin aynı olduğunu, dünyanında zaten boktan olduğunu, işlerin böyle döndüğünü kabul edersin ve napalım bende kapitalist düzenin uşağı olurum ilerde de büyür "fakir ama gururlu genç - reloaded" olarak piyasaya arz olurum dersin
2. kendine bir sponsor bulup mirasyedi model takılırsın

malesef elimizdeki seçenekler bunlar.. şimdi ister burdan istifa et başka yerden istifa etmek istemek için bekle yahut kaderine razı ol :)

6:29 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home